Klacht Online Product Service: Niet akkoord met afschrijvingen voor pakketjes

Kim

Vorig jaar heb ik op proef een pakketje aangevraagd. Sindsdien ontvang ik geregeld eenzelfde pakketje waar ik nooit om gevraagd heb. Zojuist kom ik erachter dat er even zo vaak een bedrag van mijn rekening wordt geschreven door Online Product Service. Het bedrag dat wordt afgeschreven is ook nog veel hoger dan wat ik voor het 'proefpakket' heb betaald. Al met al is er een aardig bedrag afgeschreven inmiddels.

Veel van deze pakketjes heb ik nog ongeopend in huis liggen. Als mijn geld teruggestort kan worden zal ik evenzovele pakketjes graag terug willen sturen indien gewenst. Ik zal, als het bedrijf contact met mij op kan nemen, laten weten hoeveel ongeopende pakketjes ik terug kan sturen. Ik hoop op een reactie van deze 'service'.

Online Product Service
    Beste klant,Ik heb de zendingen naar u stopgezet, u zult niks meer ontvangen.
    Kim
    Bedankt voor de reactie. Toch zou ik graag zien dat u ook reageert op de inhoud van mijn ' gewenste oplossing'.
    Online Product Service
    Beste Kim,
    Ik heb u een mail gestuurd om in te gaan op uw gewenste oplossing.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?