Klacht Online Product Service: Niet besteld, wel scheermes ontvangen, geen reactie klantenservice

Klachtnummer
# 63245
Gebruiker
vliek
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik een gratis set aangevraagd. Echter heb ik de bestelling niet afgemaakt. Mijn verbazing was dan ook groot dat ik wel een set heb ontvangen. Aangezien ik de bestelling niet heb afgerond. Tevens zit je gelijk aan een abonnement vast, dit wil ik niet.
Direct contact opgenomen met de klantenservice echter krijg ik daar geen reactie. De set is terug gestuurd.

De oplossing

Ik wil graag dat de kosten tegen geboekt worden en dat het abonnement met terug werkende kracht word stopgezet.

4 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, door te retourneren wordt u meteen afgemeld. Ik heb er ook een notitie van gemaakt bij uw profiel. Ik zal u een mail sturen over de kosten.
  2. Auteur
    vliek
    Datum
    Hartelijk dank voor uw reactie. Inmiddels een bericht ontvangen van uitschrijving maar ook een herinneringsfactuur ontvangen. Word deze tegen geboekt?
  3. Auteur
    vliek
    Datum
    Goedemiddag, gister weer een aanmaning ontvangen, nu van € 1,95. De andere voor € 3,90. Graag ontvang ik een bevestiging dat deze facturen niet betaald hoeven te worden
  4. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, deze facturen hoeven inderdaad niet betaald te worden.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?