Klacht Online Product Service: Ongevraagd aan een abonnement voor condooms vast!

yoya65

Mijn zoontje van 12 zag een tijdje terug een aanbieding op internet voorbij komen voor "gratis condooms" en besloot het in te vullen om zijn grote broer een hak mee te zetten. Hij heeft het op naam van zijn grote broer (ook pas 17) gedaan en ontvangen. Bij ontvangst ontdekte het ik het pas en was niet blij met het geheel maar mijn zoontje vertelde me dat het alleen 1,95 porto was en liet me de "gratis" aanbieding zien. Ik besloot er de humor van in te zien en heb toch maar die 1,95 betaald. Wat schetst mijn verbazing als ik weken erna weer zo'n pakket thuis zie komen en heel boos wordt op mijn zoontje. Grootste ruzie om gehad dat het hij het NOGMAALS heeft opgevraagd. Achteraf lees ik op internet dat dit niet zo is, dat je gelijk ongevraagd een abonnement krijgt en inderdaad even later krijg ik tot 2x aan toe een afschrijving op mijn bankrekening van 12,95... Is dit b edrijf nog helemaal gek of zo/???

Per direct stoppen met aanmagen en dreigmails over extra kosten. DIrect uit het bestand halen en dat "abonnement" annuleren. Stuur de condooms maar gratis naar Afrika.

Online Product Service
    Beste klant, allereerst wil ik u melden dat er wel tweemaal een bestelling voor dit adres is gedaan, waardoor er nu twee accounts zijn. Eentje is aangemaakt op 19 juni, de ander op 26 juni. Als gevolg hiervan zijn de zendingen gekomen. Op één account heeft u drie zendingen ontvangen, op de andere twee. Van de account waar u drie zendingen heeft ontvangen, kunt u de laatste retourneren, deze hoeft dan niet betaald te worden. Volgens onze algemene voorwaarden dient u wanneer u géén herhaalzending afneemt 12,95 te betalen voor het proefpakket. Ik zou dan ook adviseren om bij de andere account beide zendingen te houden, omdat retourneren financieel gezien geen verschil maakt.
    yoya65
    5 zendingen? Dacht t niet. Heb er 2 a 3 gezien, en 2x een bankafschrijving waarna het lichtje is gaan branden en ik contact heb gezocht. U zegt al dat het allemaal in juni is verstuurd, 3 weken geleden pas afgeschreven, dus sorry, die originele verpakking is er niet meer! Wel losse, individueel verpakte condooms. Ik hoop dat ik die dan ook terug mag sturen! En ik begrijp dat ik de andere wel moet betalen? Ik ga akkoord met 10 losverpakte condooms retour,1x 12,95 en voor altijd uit systeem.
    yoya65
    Ik heb nu 1 van beide zendingen/accounts betaald, met maar liefst 2,00 boete erbij, omdat er anders"een incassoburo" wordt ingeschakeld. Deze betaling is onder zwaar protest, maar laten we wel zijn, ik wil HEEL| GRAAG van jullie af. Blijkbaar doet het jullie niets dat je binnen korte tijd meer dan 500 klachten hebt verzameld. Ik vertrouw erop dat jullie alle andere zendingen / accounts uit het systeem halen en mij het gratis retouradres geven waar de andere 10 (losse) condooms heen kunnen. Bah.
    Online Product Service
    Beste klant, uw afhandelvoorstel lijkt me goed. Ons adres is: Online Product Service, postbus 552, 9700 AN Groningen.
    yoya65
    De consumentenbond adviseert op hun site om dit soort bedrijven gewoon niet te betalen. Je bent niets verplicht, ook niet het terugsturen van niet gevraagde zendingen. Ik het zowel teruggestuurd, als faktuur betaald, en ook nog eens de boete. Dat is 14,95 plus porto van het retourgestuurde. En dit was allemaal niet verplicht. Deze condoom"service" zegt nu volgende week maandag geld terug te kunnen storten... we zullen zien!

Ook een klacht indienen over Online Product Service?