Klacht Online Product Service: ongevraagd condooms toesturen en geld afschrijven!

Hallo,

17 mei ongevraagd condooms toegestuurd gekregen,23 mei zonder machtiging geld van onze rekening geschreven.23 mei tijdens openingstijden bedrijf gebeld,geen contact!23 mei brief verstuurd naar bedrijf verzoek beeindigen toezenden condooms en geld af te schrijven onze rekening.(zondag!?!) 1 juni mail bedrijf verzoek binnen 7 kalenderdagen te betalen,anders verhoging €2,- 2 juni mail terug gestuurd,verzoek binnen 7 dagen bewijs toe te zenden van overeenkomst en vermelding machtiging.7 juni weer ongevraagd condooms toegestuurd gekregen.Graag het verzoek hiermee te stoppen,we zijn geen overeenkomst aangegaan,en hebben geen bestelling geplaatst bij jullie.Evenals een machtiging af gegeven. Mvg MMichil

Verzoek om te stoppen met het ongevraagd toezenden van producten en geld van onze rekening af te schrijven zonder hiervoor gemachtigd te zijn.

mmichil
    Vandaag (zondag!) 8 juni wederom via mail verzoek betalen ontvangen.Wanneer er binnen 7 dagen niet betaald word gaat het over naar het incassobureau.Ik heb jullie inmiddels meerdere malen benaderd met het verzoek ons een bewijs toe te zenden waaruit blijkt dat wij een overeenkomst met jullie zouden hebben.Evenals het bewijs van de machtiging. Wij hebben nooit iets aangevraagd,daar mijn man gesteriliseerd is en wij uw product dus niet nodig hebben.
    Online Product Service
    Beste klant, ik heb u eerder vanmiddag ook een mail gestuurd met een afhandelvoorstel. Wij zien graag uw reactie tegemoet.
    Beste Arnoud Geesink.
    Inmiddels uw reactie per mail ontvangen.Wij nemen aan dat hierbij alles is afgehandeld,en u op geen enkele wijze meer contact met ons zult opnemen.Deze manier van zaken doen kan gewoon echt niet!
    Mvg
    Online Product Service
    Beste klant, u bent inderdaad afgemeld, en van ons uit zult u niets meer ontvangen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?