Opgelost door Online Product Service: ongevraagd gratis condooms, vervolg zending

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 156105
Gebruiker
Purdey
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Zoals zovelen heeft mijn zoon ook een vervolgzending ontvangen n.a.v. een naar zijn idee eenmalige gratis toezending. We hebben deze vervolgzending direct geretourneerd en aangegeven geen vervolgzendingen meer te willen ontvangen. Nu ontvingen we een betalingsherinnering waarin wordt gedreigd met een incassobureau. Als we bellen met de klantenservice wordt er niet opgenomen en terugbellen doen ze ook niet.

De oplossing

Ik wil dat de toezending van deze pakketjes stopt en ook dat ik hiervan een schriftelijke bevestiging ontvang. Ik heb het pakketje retourgestuurd (recht op retour) en wens de openstaande faktuur van EUR 15,-- dan ook niet te betalen.

6 reacties

  1. Auteur
    Purdey
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een reactie.
  2. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Perni,

    Uw zoon is inmiddels afgemeld en zal dan ook geen producten meer van ons ontvangen.
    Helaas accepteren wij geen producten retour i.v.m. de kwaliteit van de producten. Het gaat hier om erg specifiek materiaal en wij moeten kunnen garanderen dat het 100% veilig is. Wanneer het bij een klant is geweest kunnen wij dit niet meer en is het product voor ons waardeloos geworden. Daarom staat er ook op de site aangegeven dat retourneren niet mogelijk is.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  3. Auteur
    Purdey
    Datum
    Beste Johan,
    Bedankt voor je reactie en voor de medewerking; ik ga er vanuit dat mijn zoon geen pakketjes meer ontvangt. Indien de factuur alsnog moet worden voldaan, dan wens ik het door ons geretourneerde pakketje zonder bijkomende kosten retour. Er is ons niet gemeld dat het pakketje werd geweigerd en eveneens hebben wij het niet 'onbestelbaar' retour ontvangen. Ik ga er vanuit dat ook jij deze kwestie z.s.m. wil afsluiten. Bij voorbaat dank.
  4. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Perni,

    Dit staat wel op de site aangegeven maar ik snap het misverstand.
    Ik zal zorgen dat het pakket weer uw kant op komt.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  5. Auteur
    Purdey
    Datum
    Prima. Ik zorg dat de openstaande faktuur wordt betaald.
    Bedankt.
  6. Auteur
    Purdey
    Datum
    Had niet verwacht dat het bedrijf überhaupt zou reageren maar ben tevreden met de oplossing. Een bedrijf dat slim inspeelt op de onzorgvuldigheid van onze puberkinderen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Purdey
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen