Opgelost door Online Product Service: ongevraagd gratis condooms, vervolg zending

Purdey

Zoals zovelen heeft mijn zoon ook een vervolgzending ontvangen n.a.v. een naar zijn idee eenmalige gratis toezending. We hebben deze vervolgzending direct geretourneerd en aangegeven geen vervolgzendingen meer te willen ontvangen. Nu ontvingen we een betalingsherinnering waarin wordt gedreigd met een incassobureau. Als we bellen met de klantenservice wordt er niet opgenomen en terugbellen doen ze ook niet.

Ik wil dat de toezending van deze pakketjes stopt en ook dat ik hiervan een schriftelijke bevestiging ontvang. Ik heb het pakketje retourgestuurd (recht op retour) en wens de openstaande faktuur van EUR 15,-- dan ook niet te betalen.

Purdey
    Ik wacht nog steeds op een reactie.
    Online Product Service
    Beste Perni,

Uw zoon is inmiddels afgemeld en zal dan ook geen producten meer van ons ontvangen.
    Helaas accepteren wij geen producten retour i.v.m. de kwaliteit van de producten. Het gaat hier om erg specifiek materiaal en wij moeten kunnen garanderen dat het 100% veilig is. Wanneer het bij een klant is geweest kunnen wij dit niet meer en is het product voor ons waardeloos geworden. Daarom staat er ook op de site aangegeven dat retourneren niet mogelijk is.

Johan
    Klantenservice
    Beste Johan,
    Bedankt voor je reactie en voor de medewerking; ik ga er vanuit dat mijn zoon geen pakketjes meer ontvangt. Indien de factuur alsnog moet worden voldaan, dan wens ik het door ons geretourneerde pakketje zonder bijkomende kosten retour. Er is ons niet gemeld dat het pakketje werd geweigerd en eveneens hebben wij het niet 'onbestelbaar' retour ontvangen. Ik ga er vanuit dat ook jij deze kwestie z.s.m. wil afsluiten. Bij voorbaat dank.
    Online Product Service
    Beste Perni,

Dit staat wel op de site aangegeven maar ik snap het misverstand.
    Ik zal zorgen dat het pakket weer uw kant op komt.

Johan
    Klantenservice
    Purdey
    Prima. Ik zorg dat de openstaande faktuur wordt betaald.
    Bedankt.
    Purdey
    Had niet verwacht dat het bedrijf überhaupt zou reageren maar ben tevreden met de oplossing. Een bedrijf dat slim inspeelt op de onzorgvuldigheid van onze puberkinderen.

Purdey

Ook een klacht indienen over Online Product Service?