Klacht Online Product Service: Ongevraagd herhaalde zendingen van condooms

Klachtnummer
# 91746
Gebruiker
Simone
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juli 2014 heb ik naar aanleiding van een reclamemail eenmalig tien gratis condooms besteld. Hiervoor hoefde ik slechts de verzendkosten te betalen. Echter heb ik sindsdien elke maand tien "gratis" condooms toegestuurd gekregen en werd er maandelijks €12,95 afgeschreven. Hier heb ik niet om gevraagd en ik wil dit per direct annuleren.

De oplossing

Ik wil graag dat de maandelijkse toezending van condooms en de automatische incasso per direct stopt. Ook zou ik graag het geld terugwillen dat er maandelijks, ongevraagd, van mijn bankrekening is afgeschreven. Hierbij gaat het om de maanden augustus 2014 t/m januari 2015 en betreft het een bedrag van €77,70. Ik ben bereid om de condooms, uiteraard op uw kosten, terug te sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Simone,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Verder kunt u niets aan ons retourneren i.v.m. onze 14 dagen retour-regeling.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen