Klacht Online Product Service: ongevraagd meerdere zendingen na een proefzending besteld door minderjarige dochter

Klachtnummer
# 114862
Gebruiker
WJZ
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onze dochter (1998) besteld een proefzending en krijgt vervolgens een rekening voor toegezonden producten die niet in ons bezit zijn. Na contact met de bank wordt het bedrag gestorneert en zou de bank contact opnemen met online prodcut service. Vandaag komt er een mail in haar mailbox dat de factuur binnen 7 dagen uit handen wordt gegeven!

De oplossing

Ik wil dat deze zendingen per direct stoppen, de betalingen worden teruggestort en dat dit soort mails niet naar mijn minderjarige dochter worden verstuurd

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Willem Jan,

    Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest.
    Heeft u na dit gesprek nog verdere vragen?

    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    WJZ
    Datum
    ik snap het niet, vandaag zat er weer een envelop bij de post. Ik heb alleen een mail gehad waarbij gezegd is dat er (misschien) nog een betaling gedaan zou moeten worden. U zult begrijpen dat ik dit niet van plan ben.
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Willem Jan,
    Dit pakket was dan waarschijnlijk al onderweg toen u zich heeft afgemeld.
    Excuses hiervoor.
    Ik zie dat u het pakket direct retour heeft gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?