Klacht Online Product Service: ongevraagd ontvangen durex condooms

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150210
Gebruiker
Larissa
Datum
15 reacties

Details

De klacht

Ik heb tot 2 keer toe ongevraagd 'gratis' durex condooms ontvangen, waarbij ik de tweede keer een acceptgiro meegestuurd kreeg van 14,95 euro. Ik heb echter nooit iets besteld!
Aangezien het bedrijf in kwestie bereikbaar is op momenten waarop ik werk, heb ik een voicemail bericht achtergelaten. Hierop heb ik geen reactie gehad.
Een aantal dagen later ontving ik een herinnering. Wanneer ik deze niet tijdig zou voldoen, zouden er extra vorderingskosten in rekening gebracht worden.

De oplossing

Graag zou ik kwijtschelding van de rekening willen, indien nodig stuur ik de condooms (uiteraard ongebruikt) terug.

15 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Larissa,

    Heeft u wel het proefpakket van 3 condooms bij ons aangevraagd?

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Larissa
    Datum
    Beste Johan,

    Deze heb ik niet besteld, maar wel ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Larissa de Meijer
  3. Auteur
    Larissa
    Datum
    Ondertussen heb ik na verschillende brieven en mails, de rekening voldaan om verhoging van de rekening te voorkomen. Ik wil graag melden dat ik de gang van zake ronduit onbeschoft vind. Jullie zijn slecht bereikbaar en de enige manier waarop jullie schriftelijk reageren, is via deze weg. Aangezien jullie nog 4 dagen hebben om te reageren en de rekening in die tijd, op loopt, heb ik de rekening voldaan.
    Ik hoop alsnog tot een compromis te komen en mijn geld uiteindelijk terug te krijgen.
  4. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Larissa,

    Aangezien u deze producten niet zelf heeft besteld kunt u de pakketten kosteloos aan ons retourneren. De betalingen worden weer teruggestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  5. Auteur
    Larissa
    Datum
    Ik heb de condooms retour afzender gestuurd.
  6. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Dat is mooi, het geld zal binnen 2 weken weer op uw rekening staan.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  7. Auteur
    Larissa
    Datum
    Dank u wel!
    Ik sluit deze berichten af wanneer ik het geld ontvangen heb.

    Mvg,
    Larissa de Meijer
  8. Auteur
    Larissa
    Datum
    Beste,
    Inmiddels zijn er twee weken verstreken en heb ik nog geen geld terug ontvangen op mijn rekening.
    Zouden jullie dit z.s.m. over willen maken?

    mvg,
    Larissa de Meijer
  9. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Larissa,

    Excuses voor het ongemak, door miscommunicatie binnen ons bedrijf zijn de terug boekingen wat vertraagd. Als het goed is staat het bedrag nu wel op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  10. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Larissa,

    Excuses voor het ongemak, door miscommunicatie binnen ons bedrijf zijn de terug boekingen wat vertraagd. Als het goed is staat het bedrag nu wel op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  11. Auteur
    Larissa
    Datum
    Er is en bedrag van 14,95 op mijn rekening gestort. Het bedrag dat ik naar jullie over gemaakt heb, ik 16,95. Ik ontvang dus graag nog 2 euro van jullie.

    Mvg,
    Larissa de Meijer
  12. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Larissa,

    Excuses, de twee euro zal binnenkort ook weer overgemaakt worden.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  13. Auteur
    Larissa
    Datum
    Dank u wel. Ik wacht het nogmaals af.
  14. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Larissa,

    Ook de laatste 2 euro is inmiddels uw kant op gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  15. Auteur
    Larissa
    Datum
    Duurt allemaal erg lang. Uiteindelijk wel afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Larissa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen