Klacht Online Product Service: Ongevraagd producten en factuur ontvangen

Klachtnummer
# 147355
Gebruiker
AE
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er worden pakketjes condooms gestuurd, naar mijn adres, zonder dat ik hier ooit iets van opgevraagd heb. Hier ben ik niet van gediend.
Het eerste 'proefpakketje' (zoals ik het overal lees) kon ik niet plaatsen, ook stonden er geen contactgegevens van de afzender bij. Nu een tweede pakket ontvangen inclusief een factuur van € 14,95!
Deze "gratis"condooms zijn NOOIT aangevraagd. Dus deze zendingen moeten stop gezet worden!
De factuur ad € 14,95 zal niet betaald worden, aangezien ik overal lees dat het om oplichters gaat (o.a. bij Radar).

De oplossing

Dit MOET stoppen. Dit heb ik nooit aangevraagd!
Ook de factuur van € 14,95 ga ik niet betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,

    Bij deze hebben we u afgemeld voor verdere zendingen. U kunt de pakjes terugsturen en hoeft dan niet te betalen. Waarschijnlijk heeft iemand anders in uw naam een bestelling geplaatst bij ons.

    Met vriendelijke groet,

    Jan

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen