Opgelost door Online Product Service: Ongevraagd tweede zending condooms

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 89671
Gebruiker
Moeders
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik zit in de schuldsanering ik kan het niet eens betalen. Ik mag niet eens een abonnement aangaan. En het is ongevraagt dus wel gebeurd blijkbaar. Ik heb al brief geschreven naar postbus 552 in groningen. Ikheb mail en website bekeken. Ik heb me nergens bij aangesloten om elke maand condooms te ontvangen. Ik heb mijn bank gevraagd om het bedrag te storneren. Elke euro heb ik nodig om te eten. De eerste zending
heb ik puur gedaan omdat ik toen alleen de verzendkosten moest betalen.

De oplossing

Ik wil geen condooms meer ontvangen ik heb niet om de tweede zending gevraagd. Ook geen geld meer van mijn bankrekening afhalen. Ik kan dit niet eens betalen. Heb genoeg problemen.

4 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Marjolein,
    U bent afgemeld en zult dus niets meer ontvangen.
    Voor de tweede zending dient u helaas nog wel te betalen.
  2. Auteur
    Moeders
    Datum
    Ik betaal de tweede zending om er van af te zijn.
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Marjolein
    Oké, zou u nu de klacht kunnen sluiten?
  4. Auteur
    Moeders
    Datum
    Ik heb de tweede zending betaald. Over uit sluiten. Ik zal nooit meer mee doen aan sites die zeggen gratis dit is nooit waar. Ze vragen b.v. om je mening van een produkt op dat moment zit je er al aan vast schandalig!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moeders
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen