Klacht Online Product Service: Ongevraagd vastzittend aan gratis condooms van : gratis-condooms-bestellen.nl

sbiertje

Hallo,

Bij deze zoals bij heel veel andere consumenten weer een klacht over de site: gratis-condooms-bestellen.nl. Ik dacht eenmalig gratis condooms te ontvangen maar krijg nu continu condooms geleverd waar ik niet om heb gevraagd en wel heb geretourneerd. Ik vervolgens herinneringen dat ik condooms moet betalen die ik nooit besteld heb. Ze dreigen nu met het inschakelen van een incasso bureau.

Sem Bierling

Dat alles word stopgezet en niet hoef te betalen voor condooms die ik niet wil hebben. Dit leek mij een eenmalige actie voor gratis condooms. Ik zou graag uit deze situatie geholpen willen worden daar ik hier erg onrustig over word.

Online Product Service
    Beste,

U bent akkoord gegaan met de actievoorwaarden en heeft deze ter bevestiging per mail van ons ontvangen. U bent reeds afgemeld voor verdere zendingen maar de openstaande factuur dient nog wel betaald te worden.

Met vriendelijke groet, Jan

Ook een klacht indienen over Online Product Service?