Opgelost door Online Product Service: Ongevraagd vervolgzendingen krijgen van Online Product Service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82552
Gebruiker
Elroy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik zit ongevraagd aan een abonnement vast waarbij er maandelijks €12,95 van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik heb geen toestemming gegeven voor een automatische incasso om maandelijks dit bedrag te innen. Dit bedrijf maakt gebruik van misleiding van de klant en hierdoor incasseren ze op een onrechtmatige wijze geld. Opzeggen is echter moeilijk omdat ze nergens te bereiken zijn. Ik heb nooit toestemming gegeven voor vervolgzendingen en wil met onmiddelijke ingang dit "abonnement" beëindigen.

De oplossing

Beëindiging van de zogenaamde overeenkomst en teruggave van de onterecht geincasserde bedragen van €12,95 per zending.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Elroy, je bent afgemeld van onze dienst.
  2. Auteur
    Elroy
    Datum
    Het is netjes afgehandeld. Ik ben tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elroy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?