Klacht Online Product Service: Ongevraagd vervolgzendingen sturen en geld incasseren

Klachtnummer
# 121684
Gebruiker
Irene
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na een eerste ' gratis' bestelling van condooms (alleen betaling van verzendkosten) komt tot twee keer toe ongevraagd nog een levering. Daarbij blijkt ook geld van mijn rekening te worden ingehouden, zonder dat ik hiervoor toestemming heb gegeven. Ik heb de incasso's laten storneren omdat ik niet wist om welk bedrijf het ging. Ik heb geen abonnement afgesloten en wens niet te betalen voor zendingen die ik ongevraagd krijg toegestuurd.
Ik heb dit ook in een mail naar het bedrijf vermeld. De goederen zijn retour gestuurd.

De oplossing

geen ongewenste zendingen, geen ongevraagde incasso

5 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Irene,
    Op de bovenstaande gegevens kan ik niemand in ons systeem vinden.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Irene
    Datum
    Ik heb inmiddels weer een herinnering voor een achterstallige betaling ontvangen. Het kenmerk is R52855, ten name van AMA Buttolo. Kunt u mij geen herinneringen meer sturen en ophouden met leveringen te zenden?
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Irene,
    U zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Verder kan ik alleen uw laatste pakket retour accepteren, omdat deze nog binnen de 14 dagen retour regeling valt. De overige pakketten dient u gewoon te betalen, dit is een totaal bedrag van 25.90.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  4. Auteur
    Irene
    Datum
    Ik zal zoals gevraagd de eerder verzonden pakketten betalen en wens geen vervolgzendingen meer te onvangen.
    groet, Irene
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Irene,
    Dan is alles bij deze afgehandeld.
    Zou u de klacht voor ons kunnen sluiten?

Ook een klacht indienen over Online Product Service?