Klacht Online Product Service: Ongevraagde afschrijving

Klachtnummer
# 94268
Gebruiker
RutgerB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Een paar maanden terug heb ik ooit eens een proefpakket condooms gekocht en de verzendkosten waren iets van 1.95. Ik ging ervan uit dat ik na dat proefpakket geen vervolg zendingen meer kreeg. Echter heeft het bedrijf Online Product Service de boel weer lopen oplichten en er is ineens 12,95 van mijn rekening afgeschreven, welke ik uiteraard ga terug boeken. Graag wordt er iets gedaan aan de slappe maar vooral zielige oplichterij van 'Online Product Serivce'.

mvg,

Rutger

De oplossing

Ik wil van mijn contract af en geld terug. En duidelijk aangeven wat het product inhoudt zonder haken en ogen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,Ik heb de zendingen naar u stopgezet, u zult niks meer ontvangen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen