Klacht Online Product Service: Ongevraagde automatische afschrijving kosten Condoom toezendingen

Klachtnummer
# 80244
Gebruiker
J
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zojuist (17.15 uur) gebeld met Onlineproductservice. Website meldt bereikbaar tot 1800, maar ik krijg melding dat de desk gesloten is. Van mijn rekening worden nu al 3 maanden automatisch bedragen afgeschreven terwijl ik daarvoor nooit toestemming heb gegeven. Mijn net 18 jarige zoon heeft een 'gratis' setje condooms besteld, waarvoor ik de portokosten van 1,95 betaald heb. Ik heb dat gratis setje niet besteld en ben nooit akkoord gegaan met afschrijving van de vervolgzendingen van 12,95 per maand van mijn rekening. Ik zal dit bedrijf schriftelijk benaderen (want geen e-mail adres op de site!) en waarschijnlijk een hoog tarief voor het bellen met de desk. Ga met terugwerkende kracht de maandbetalingen terugvorderen, desnoods met een beroep op mijn rechtsbijstandsverzekering.

De oplossing

Restitutie van de geïncasseerde bedragen, m.u.v. de portokosten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen