Klacht Online Product Service: ongevraagde extra zending en incasso
Details
Klacht
Zoals velen ben ik helaas in de val getrapt die online product service heet.Ik heb een proefpakketje condooms ontvangen en heb de verschuldigde verzendkosten a 1,95 euro voldaan. Nu zie ik mijn ing.nl dat er een betaling gepland staat a 12,95 en heb ik een tweede zending ontvangen waar ik helemaal niet om heb gevraagd.
Telefonisch is OPS niet te bereiken en ook het door hen genoemde klachten of contacy formulier is niet toegankelijk op de site.
Moet ik de incasso annuleren?
Ik wil de tweede zending niet betalen want ik heb deze niet besteld.
Ik wil dat dit per ommegaande stopt.
Kunt u mij helpen?
Gewenste oplossing
Per directe annulerering van enige credit notas en leveringen aan mijn adres.Bevestiging per mail of schriftelijk van deze akties.
Mogelijkheid tot terugsturen van ongewenste tweede zending.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.