Klacht Online Product Service: ongevraagde extra zending en incasso

Duane

Zoals velen ben ik helaas in de val getrapt die online product service heet.
Ik heb een proefpakketje condooms ontvangen en heb de verschuldigde verzendkosten a 1,95 euro voldaan. Nu zie ik mijn ing.nl dat er een betaling gepland staat a 12,95 en heb ik een tweede zending ontvangen waar ik helemaal niet om heb gevraagd.
Telefonisch is OPS niet te bereiken en ook het door hen genoemde klachten of contacy formulier is niet toegankelijk op de site.
Moet ik de incasso annuleren?
Ik wil de tweede zending niet betalen want ik heb deze niet besteld.
Ik wil dat dit per ommegaande stopt.
Kunt u mij helpen?

Per directe annulerering van enige credit notas en leveringen aan mijn adres.
Bevestiging per mail of schriftelijk van deze akties.
Mogelijkheid tot terugsturen van ongewenste tweede zending.

Online Product Service
    Beste,
    Ik zie dat u telefonisch contact met ons heeft opgenomen en dat alles is afgehandeld.
    Duane
    L.S.
    Ik ben verteld dat ik geen geld terug krijg. Dit terwijl het geincasseerde bedrag de genoemde voorwaarden overschrijdt.
    Ik ben NIET tevreden en baal flink van deze manier van communiceren en eenzijdige beslissingen. Nog steeds verwacht ik eigenlijk een credit van de geincasseerde € 12.95.
    Ik hoop van harte dat u mij tegemoet komt.
    mvg
    Online Product Service
    Beste Duane, wij zullen u inderdaad de 12,95 niet terug over maken. U kunt op onze homepage lezen dat u vervolg zendingen zult krijgen, dit is niet verstopt in de algemene voorwaarden, maar duidelijk te lezen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?