Opgelost door Online Product Service: Ongevraagde zending +zonder toestemming 7x 12,95 euro afgeschreven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114844
Gebruiker
Herman johannesbranger
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Gratis proef zending condooms besteld waarvan alleen de verzend kosten betaald moesten worden daarna 8 x ongevraagd maandelijks een zending van 10 stuks ontvangen bovendien zonder toestemming 7x 12,95 euro van mijn bank rekening afgeschreven, inmiddels ook de achtste zending ontvangen deze kon echter niet meer automatisch afgeboekt worden door dat ik mijn bankrekening voor online prouct service heb laten blokkeren

De oplossing

Ik heb alle zendingen ongeopend bewaard en wil het onterecht geinde geld t.w 7x12,95 euro teruggestort krijgen op mijn bankrekening.

9 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Herman,
    U heeft onlangs telefonisch contact met ons gehad, heeft u verder nog vragen?
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Herman johannesbranger
    Datum
    Geachte heer/mevr
    inzake mijn vordering op Online product service het volgende.
    Op 23 Juni heb ik bericht ontvangen van online product service dat mijn verzoek om uit schrijving was ontvangen en verwerkt maar dat er nog een betaling open stond waarover ik nog ge informeerd zou worden, het betreft hier de laatste zending die niet meer geincasseerd kon worden om dat ik de incasso bij mijn SNS bank heb laten blokkeren in totaal heb ik 8 zendingen ontvangen waarvan er 7 zijn afgeschreven.
  3. Auteur
    Herman johannesbranger
    Datum
    Ik heb vrijdag 25 juni bericht ontvangen van Online service dat ik onlangs telefonisch contact zou hebben gehad met Online product service , en of ik verder nog vragen had , dit is absoluut onjuist ik heb geen telefonisch contact gehad en wacht nog steeds op nadere informatie.
  4. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Herman,
    U bent afgemeld, er staat verder geen rekening meer voor u open.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  5. Auteur
    Herman johannesbranger
    Datum
    Ik heb nog steeds een terug vordering bij Online Product service voor de niet bestelde en onterechte afschrijving van 7 zendingen van 10 Durex condooms a 12.95 per zending voor een totaal bedrag van 90,65 euro ik heb hier nog geen antwoord op gekregen hoe gaat u dit oplossen?
  6. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Herman,
    Ik zal u een mail sturen om tot een oplossing te komen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  7. Auteur
    Herman johannesbranger
    Datum
    Online Product Service heeft mij een mail gestuurd waarin ze aanbieden om 3 zendingen terug te betalen na terug zending, ik ben niet accord gegaan omdat mij 7 zendingen onrechtmatig en zonder dat ik ze besteld heb zijn toe gestuurd en van mijn bankrekening zijn afgeschreven.
  8. Auteur
    Herman johannesbranger
    Datum
    Op 7Juli een reactie op mijn op mijn weigering om tegen terugbetaling 3paketten terug te sturen , mijn eis was terugbetaling van alle 7 paketten. omdat bij de gratis aanbieding geen verkoop voorwaarden en al helemaal niet dat er iedere volgende maand een nieuwe zending gestuurd zou worden ik heb alleen gebruik gemaakt van de gratis aanbieding tegen betaling van de verzend kosten.
    Online Product service zegd nu dat mijn klacht ongegrond is om dat ze volledig legaal bezig zijn .
  9. Auteur
    Herman johannesbranger
    Datum
    Mijn klacht heeft geen resultaat op geleverd online product service weigert alle 7 zendingen terug te betalen, heeft voorgesteld om 3 zendingen na terug zending te vergoeden ik heb hier echter geen enkel vertrouwen in en heb online product service mede gedeeld alleen akkoord te gaan met vergoeding van alle zeven paketten daar gaan ze echter niet mee akkoord zij beroepen zich op hun leverings voorwaarden en terug zending binnen 1 week , op het bestel formulier stonden deze echter niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Herman johannesbranger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen