Klacht Online Product Service: Ongevraagde zending

Kristel1811

Afgelopen week kreeg ik wederom een pakketje van jullie toegestuurd en werd er een bedrag van ruim EUR 12, - van mijn rekening afgeschreven.
Ik ben hier zeer ontstemd over aangezien ik geen nieuwe bestelling heb gedaan en zeker geen toestemming heb gegeven geld van mijn rekening af te schrijven.
Sterker nog de 1e bestelling had ik ook al niet afgerond toen ik erachter kwam dat aan hetgeen ik "gratis "kon krijgen wel verzendkosten verbonden zaten. Ik heb deze rekening toch netjes betaald.
De nieuwe zending stuur ik vandaag retour afzender, gisteren heb ik het door jullie afgeschreven bedrag gestorneerd en jullie op mijn rekening laten blokkeren.
Ik verwacht vanaf dit moment dat ik geen enkel pakketje en/of rekening meer van jullie zal ontvangen en dat er geen geld meer afgeschreven zal worden van mijn rekening. Ik heb mij namelijk ook nergens op geabonneerd.
Graag je bevestiging

Graag je bevestiging

Online Product Service
    Beste Kristel,
    Zoals duidelijk op de site vermeld staat is het zo dat u na uw proefpakket vervolgzendingen gaat ontvangen tot wederopzegging.
    Ook staat hier vermeld dat u voor een gratis proefpakket minimaal 1 vervolgzending t.w.v. 12.95 van ons af moet nemen.
    Indien dit niet gebeurd, zoals hier het geval is, zullen wij helaas de normale prijs in rekening moeten brengen voor uw proefpakket.
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?