Klacht Online Product Service: Ongewenst abonnement bij onlineproduct service gratis condooms

Klachtnummer
# 71427
Gebruiker
Albert Gillissen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT Enkele maanden terug heb ik meegedaan aan de actie van "Online product service" waarin ze mij "gratis" condooms aanboden voor slechts €1,95 verzendkosten. Hierbij werd niet vermeld dat ik na deze aankoop per direct aan een abonnement vastzit dat mij per maand minstens €12,95 kost. Ik heb hier niet om gevraagd en er werd niet om mijn acceptatie gevraagd.
Uiteraard betaal ik de verzendkosten van €1.95 maar wil ik het abonnement teniet gedaan krijgen gezien het feit dat dit erin is geslopen en het bedrijf dit niet duideiljk kenbaar heeft gemaakt.

De oplossing

onmiddellijke beëindiging zogenaamd abonnement

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,
    Wij zullen u een mail sturen om tot een oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen