Klacht Online Product Service: ongewenst abonnement condooms

Klachtnummer
# 119666
Gebruiker
Mavideniz
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Eenmalig condooms besteld. Nu wordt er elke maand een bedrag van € 12,95 afgeschreven. Heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Kreeg gren gehoor. Per mail geprobeerd stop te zetten.

De oplossing

Per direct abonnement stopzetten! Ik zou dit graag schriftelijk bevestigd willen hebben.

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Fatih,
    U bent sinds 7 juli afgemeld en zult dus geen producten meer van ons ontvangen.
    Met vriendelijke groet,.
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Mavideniz
    Datum
    Bedankt voor de afhandeling.

    Alleen zou ik dit graag schriftelijk bevestigd willen krijgen.

    Met vriendelijke groet,

    Fatih
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Fatih,
    Ik zal u een bevestigingsmail sturen op het bij ons bekende email adres.
    Zou u daarna de klacht voor ons kunnen sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen