Opgelost door Online Product Service: Ongewenst abonnement gratis-condooms.nl

Goedendag,
Bij deze wil ik dat de maandelijkse zendingen en afschrijvingen per direct worden stopgezet. Ik heb hier derhalve niet om gevraagd, enkel wilde ik een proefpakketje ontvangen.

Ik wil van mijn contract af en zie graag dat de maandelijkse zendingen worden stopgezet.

mstrs
    Nadat vrijdag de telefonische klantenservice niet bereikbaar was toch vandaag nog een keertje geprobeerd. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan handelde een meisje mijn aanvraag om het maandelijkse abonnement te stoppen netjes af. Ik adviseer daarom iedereen om eventjes te bellen naar de klantenservice (kan blijkbaar alleen op dinsdag) op nummer 050-8009133. Hierna netjes een automatische mail gekregen dat ik ben afgemeld en daarmee is het afgedaan. Succes ermee!

mstrs

Ook een klacht indienen over Online Product Service?