Klacht Online Product Service: ongewenst abonnement op condooms

Klachtnummer
# 73995
Gebruiker
pietje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zonder dat het duidelijk werd vermeld een abonnement op condooms gekregen.
Dachten alleen een eenmalige zending toegestuurd te krijgen bij betaling van 1,95 aan verzendkosten. Ik wil per direct deze zendingen stopzetten. Zonder mijn toestemming schrijven ze nu iedere maand via automatische incasso 12,95 af.
dat kan/mag toch niet zomaar?

De oplossing

Per direct uitschrijving en stopzetten automatische incasso

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik heb u per direct afgemeld van onze dienst. U zult géén zendingen meer ontvangen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen