Opgelost door Online Product Service: Ongewenst abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 71725
Gebruiker
lolkejan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb via een site online condooms besteld voor alleen verzendkosten. Kreeg later weer een 2e zending van Online Product Service, die ik retour gestuurd heb. De afschrijving is gestorneerd. Nu krijg ik weer een zending. Als ik Online Product Service wil bellen krijg ik de hele week al te horen dat de klantenservice niet open is en dat ik een contactformulier kan invullen. Echter is er op de site geen contactformulier of e-mailadres te vinden. Dus opzeggen kan niet, maar blijkbaar kunnen zij mij wel onbeperkt producten blijven opsturen.

De oplossing

Abonnement met terugwerkende kracht opzeggen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Lolke,
    Wij zijn iedere dinsdag en vrijdag tussen 10:00 en 17:00 telefonisch te bereiken. Bij deze heb ik u afgemeld voor onze condoomservice. Wij hebben uw producten niet retour ontvangen daarom was u nog niet bij ons afgemeld maar dat is bij deze gedaan.
  2. Auteur
    lolkejan
    Datum
    Afgemeld via deze reactie. Jammer dat het zo omslachtig moet maar iig afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lolkejan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?