Klacht Online Product Service: Ongewenst abonnement

Klachtnummer
# 94300
Gebruiker
fdui
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs een gratis proefpakket besteld waarbij slechts € 1,95 was voor verzendkosten.

Hierna heeft Online Product Service mij ineens aan een maandelijks abonnement gehangen. Hierbij wordt maandelijks 12,95EURO afgeschreven en nogmaals 10 condooms gestuurd.

Ik heb de afboeking laten terugboeken en ga direct de producten retour sturen met hierin een verzoek tot stopzetting!
Ik wil OPS hierbij verzoeken mijn abonnement stop te zetten, gezien ik dit niet heb gewenst.!

De oplossing

Stopzetting abonnement.
Stoppen met oplichting! Niets meer sturen en niet meer geld afboeken.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,Ik heb de zendingen naar u stopgezet, u zult niks meer ontvangen

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen