Opgelost door Online Product Service: Ongewenst condooms versturen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62623
Gebruiker
chefitos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb eenmalig gratis condooms ontvangen en de bijbehorende verzendkosten betaald. Zonder mij op de hoogte te houden word er de maand daarop nog een pakket verzonden. Ik zou graag geen condooms meer willen ontvangen. Ik heb een mail ontvangen dat er nog een bedrag openstaat van 12,95,- euro. Als ik binnen 7 dagen niet betaal word het bedrag met 2 euro verhoogd. Ik heb geprobeerd om overal contact te zoeken met Online Product Service maar ik krijg ze nergens te pakken. Waar kan ik me hiervoor afmelden?

De oplossing

Directe afmelding van deze service en stoppen met het versturen van ongewenste pakketjes.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Wij hebben de klant afgemeld en een mail gestuurd met uitleg over hoe een pakket geretourneerd kan worden.
  2. Auteur
    chefitos
    Datum
    Jammer dat het automatisch door word verzonden zonder de klant ervan op de hoogte te houden. Het zou fijner zijn als de klant hiervan op de hoogte word gesteld na de eerste keer gratis de product te hebben ontvangen. Ik heb de producten inmiddels ontvangen en het retourneren is nu niet meer mogelijk. Hiervoor moet ik toch ongewild betalen. Het is niet anders maar gelukkig komen er geen ongewenste producten meer binnen. Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
chefitos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen