Opgelost door Online Product Service: Ongewenst condooms versturen

chefitos

Ik heb eenmalig gratis condooms ontvangen en de bijbehorende verzendkosten betaald. Zonder mij op de hoogte te houden word er de maand daarop nog een pakket verzonden. Ik zou graag geen condooms meer willen ontvangen. Ik heb een mail ontvangen dat er nog een bedrag openstaat van 12,95,- euro. Als ik binnen 7 dagen niet betaal word het bedrag met 2 euro verhoogd. Ik heb geprobeerd om overal contact te zoeken met Online Product Service maar ik krijg ze nergens te pakken. Waar kan ik me hiervoor afmelden?

Directe afmelding van deze service en stoppen met het versturen van ongewenste pakketjes.

Online Product Service
    Wij hebben de klant afgemeld en een mail gestuurd met uitleg over hoe een pakket geretourneerd kan worden.
    chefitos
    Jammer dat het automatisch door word verzonden zonder de klant ervan op de hoogte te houden. Het zou fijner zijn als de klant hiervan op de hoogte word gesteld na de eerste keer gratis de product te hebben ontvangen. Ik heb de producten inmiddels ontvangen en het retourneren is nu niet meer mogelijk. Hiervoor moet ik toch ongewild betalen. Het is niet anders maar gelukkig komen er geen ongewenste producten meer binnen. Bedankt.

chefitos

Ook een klacht indienen over Online Product Service?