Klacht Online Product Service: Ongewenst intimiteit en idiote voorwaarden

Viperium

Ik had in de algemene voorwaarden gelezen dat het wel om een abbonement ging maar paar dagen nadat ik het bestelde ging het uit met mijn vriendin en had ik netjes opgezegd. Zeggen ze dat ik dan voor de eerste pakket de volle pond moet betalen.

Klantenservice is niet klantvriendelijk en hun voorwaarden zijn erop uit om mensen te naaien. Niks gratis condooms. Daarna via mail contact gehad en gezegd dat dan tweede pakket wel gestuurd moest worden voor dat bedrag. (geef ik toe) krijg ik paar dagen later aanmaning dat het niet betaald is en is er 2 euro overheen gekomen.

Dit is een bedrijf om mensen gewoon weg op te lichten en de voorwaarden moeten verboden worden! Gewoon pure oplichterij en klant onvriendelijk!

Uitgeschreven worden, hun voorwaarden onder de loep nemen en het bedrijf verbieden zulke aanbiedingen te doen! Dit is reinste oplichterij namelijk.

Online Product Service
    Beste klant, u was al afgemeld. Het feit dat u de twee euro extra kreeg gaat om het feit dat u de betaling niet binnen de juiste termijn had voldaan. Verder kunt u gewoon op onze homepage lezen dat het eerste pakketje alleen gratis is wanneer u ook minimaal één vervolgzending afneemt.
    Viperium
    Je kan geen aanmanningskosten op een factuur maken die nog in zijn looptijd zit. Ik heb het goed nagekeken en het was aangemaakt op dezelfde dag als de laatste betaaldatum. Dan nog staat de klant niet voorop bij jullie daarom ook deze klacht.Ik hoef niks met jullie bedrijf meer te maken te hebben en als ik jullie naam ergens weer tegenkom zal ik het vermijden en vrienden en familie ook aanraden dit te doen.
    Online Product Service
    Beste,Volgens mij is alles afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?