Opgelost door Online Product Service: Ongewenst ontvangen scheerset

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62049
Gebruiker
D
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onlangs een scheerset ontvangen. Deze heb ik niet besteld. Wel via facebook gekeken, maar niet bevestigd omdat er kosten aan verbonden zijn. Product heb ik door, retour afzender, terug gezonden . Kreeg gisteren bericht dat er nog een bedrag van 3,90 euro openstaat.

De oplossing

Ongedaan maken van het openstaand bedrag en mijn naam verwijderen uit hun bestand.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Klant,Ik wil u graag laten weten dat we het pakket retour hebben ontvangen. U hoeft de 3,90 niet te betalen omdat u de zending geretourneerd heeft. Ook heb ik u afgemeld bij ons als klant.Met vriendelijke groet,
    Arnoud Geestink
  2. Auteur
    D
    Datum
    Klacht is afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen