Opgelost door Online Product Service: ongewenst pakketjes na "gratis" proefzending

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84885
Gebruiker
klant
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ook ik heb een "gratis" pakketje condooms aangevraagd. Deze netjes gekregen. Echter, later kreeg ik weer een zending, en is er € 5.95 van mijn rekening gehaald.
Uit alle reacties en klachten op internet begrijp ik dat het hier gaat om een abonnement waar ik niet om gevraagd heb.
Ik verwacht dan ook dat deze zendingen stop gezet worden, en zal na deze zending NIETS meer accepteren, en evt incasso;s laten storneren.

Gewenste oplossing

Directe stopzetting van toesturing condooms, en incasseren van kosten!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Ruben,
    Ik heb u afgemeld voor onze condoomservice. U zult geen producten meer ontvangen en hoeft ook niets meer te betalen.
  2. Auteur
    klant
    Datum
    Afhandeling prima, en binnen redelijke termijn. SUPER

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen