Opgelost door Online Product Service: Ongewenst post met factuur
Details
De klacht
Op 21-05-2015 kregen wij een pakketje met 10 condooms toegezonden. Bij dit pakket zat een factuur voor de verzendkosten wat we al vreemd vonden maar erger nog het zou om een doorlopend product gaan. Op de brief staat vermeld dat je contact kan opnemen met 050-8009133 maar na twee maal een half uur in de wacht te hebben gestaan nog steeds niemand te pakken gehad.Graag zou ik willen weten waar ik de producten gratis naartoe kan retourneren.
Hoe kan ik contact krijgen om mij uit het systeem te halen zodat er in de toekomst niets meer word toegezonden.
Met vriendelijke groet,
Dirk
De oplossing
De gewenste oplossing zou zijn:- Uitgeschreven worden uit het systeem
- Geen producten meer ontvangen
- Producten retourneren
- Factuur laten vervallen
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.