Opgelost door Online Product Service: Ongewenst post met factuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110790
Gebruiker
DirkE
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 21-05-2015 kregen wij een pakketje met 10 condooms toegezonden. Bij dit pakket zat een factuur voor de verzendkosten wat we al vreemd vonden maar erger nog het zou om een doorlopend product gaan. Op de brief staat vermeld dat je contact kan opnemen met 050-8009133 maar na twee maal een half uur in de wacht te hebben gestaan nog steeds niemand te pakken gehad.

Graag zou ik willen weten waar ik de producten gratis naartoe kan retourneren.
Hoe kan ik contact krijgen om mij uit het systeem te halen zodat er in de toekomst niets meer word toegezonden.

Met vriendelijke groet,
Dirk

De oplossing

De gewenste oplossing zou zijn:

- Uitgeschreven worden uit het systeem
- Geen producten meer ontvangen
- Producten retourneren
- Factuur laten vervallen

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Dirk,
    Uw pakket is inmiddels bij ons retour ontvangen.
    Hiermee is alles afgehandeld.
    Mvg,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    DirkE
    Datum
    Snelle en gewenste oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DirkE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen