Klacht Online Product Service: ongewenst product en factuur ontvangen

AS

Mijn zoon heft via Facebook een keer gratis condooms besteld. Niet wetende dat hij gelijk aan een abbonement vast zou zitten. Hij raakte lichtelijk in paniek toen er een levering kwam met factuur waar hij niet om gevraagd had.

Nu is hij minderjarig dus mogen jullie hem helemaal geen abbonement laten afsluiten zonder mijn toestemming.

Ik wil dat dit abbonement per direct wordt stopgezet. Oh en misschien wel handig om bij zulke advertenties erbij te vermelden dat je wel elke maand wat toegestuurd krijgt incl. factuur. of niet mogelijk maken voor <18 jaar

Online Product Service
    Beste,

Wij vermelden voordat er überhaupt maar een gratis zending kan worden aangevraagd duidelijk wat de voorwaarden zijn van de actie. Hiermee dient iedereen akkoord te gaan. Deze voorwaarden worden tevens als bevestiging per email verstuurd zodat iedereen alles nog rustig naderhand kan nalezen.

Wat betreft de leeftijd van uw zoon is dat geen belemmering om een dienst af te nemen die minimaal €0.00 kost (wanneer hij zich na eerste zending zou hebben afgemeld) en na 1 maand maximaal €14,95, wanneer hij 1 zending zou afnemen. Dit zijn geen onoverkomelijke bedragen voor een minderjarige en ook het product is iets wat een minderjarige nodig zou kunnen hebben.

Ik heb de leveringen in ieder geval stop gezet en uw zoon zal niets meer ontvangen.

Jan
    AS
    Beste Jan,
    Bedankt voor uw snelle reactie.
    Mijn zoon is niet een kind wat dat snapt. Ik ben blij dat hij aan dit product denkt hoor, maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt nooit meer zulke dingen te doen zonder het mij eerst te laten lezen om dit soort situaties te voorkomen. Dus ik leg absoluut niet de totale schuld bij het bedrijf hoor.

Ik wil u bedanken voor het stopzetten van de dienst en wens u nog een fijne dag.
    Met vriendelijke Groet
    A. Schouten
    Online Product Service
    Beste A. Schouten,

Geen probleem, fijne dag!

Jan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?