Klacht Online Product Service: Ongewenste afschrijving van bedragen.

Klachtnummer
# 88876
Gebruiker
Dennis911
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt regelmatig een bedrag van € 12,90 (2x), € 3,90 (1x) en € 12,50 (1x) zonder dat daar iets voor geleverd wordt. Daardoor kom ik geld tekort op mijn rekening. Ik heb contact opgenomen met de Klantenservice van de Consumentenbond.

De oplossing

Geld terugstorten en contract beëindigen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Denise,
    De 12.50 waar u het over heeft kan ik helaas niet terugvinden.
    Voor de andere bedragen geldt dat u hier een maandelijkse scheerset voor heeft ontvangen. Indien u ons uw laatste pakket kan retourneren hoeft u hier niet voor te betalen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Dennis911
    Datum
    Ik stuur het product morgen terug en hoef niet te betalen. Dit is het eerste vervolgpakket dat ik heb ontvangen. Ik heb 1 proefpakket ontvangen en daarvoor € 3,95 betaald.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?