Klacht Online Product Service: Ongewenste nazending condooms

Klachtnummer
# 85564
Gebruiker
Sander
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een aantal weken geleden via gratis-condooms.nl 10 condooms besteld voor alleen de verzendkosten van €1,95

Nu kreeg ik afgelopen week weer een nieuwe zending binnen zonder dat ik hierom had gevraagd, vandaag werd er ineens €12,95 afgeschreven. Na wat googlen zie je gelijk dat er niets klopt van deze louche onderneming. Ik heb gebeld om mijn 'abonnement' op te zeggen, maar na een aantal minuten kom ik niet dichter in de fictieve rij.

De oplossing

Ik hoop dat ik via deze weg mijn 'abonnement' en toezendingen stop kan zetten. Graag zou ik ook mijn laatste zending retour sturen, en mijn geld terug gestort krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Sander,U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen