Klacht Online Product Service: Ongewenste toesturing condooms

Klachtnummer
# 84872
Gebruiker
demmag
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zag op Facebook staan gratis condooms klikte dit aan en moest wat gegeven invullen. Dit vulde ik in, echter toen ik mijn rekeningnummer moest invullen om de verzendkosten te betalen heb ik dit weg geklikt. Toch kreeg ik condooms op gestuurd en moest ik de verzendkosten achteraf betalen. Uiteindelijk dit gedaan te hebben dacht ik er wel vanaf te zijn. Niks is minder waar, er werden opnieuw condooms toegestuurd en ook nog eens 13 euro van mijn rekening afgeschreven! Voor mij is dit geld erg veel en ik zou dit graag terug hebben en willen dat de dienst stopt. Ik heb op internet rondgekeken en meerdere mensen zitten zonder dat ze er erg in hebben in eens vast aan zon abonnement. Ik wilde de klantenservice bellen maar die is alleen op dinsdag en vrijdag bereikbaar. En las op internet dat het bedrijf moeilijk te bereiken is via mail.

De oplossing

Geld terug en van contract af!

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Max,
    U bent afgemeld en zult dus geen producten meer ontvangen.
    Verder zal er ook niets meer van uw rekening worden afgeschreven.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen