Opgelost door Online Product Service: Ongewenste vordering gratis-scheerset.nl

DS

Een paar dagen geleden kreeg ik een mail van incassobureau Van Hoek & Partners Incassoservices BV
Enige tijd geleden wilde ik via internet een gratis scheerset aanvragen, maar toen ik zag dat daar verzendkosten aan verbonden waren, heb ik de site gelijk DIRECT weg geklikt.
De aanvraag is dus nooit bevestigd!

Inmiddels heb ik dit naar het incassobureau gestuurd:

Aangezien er geen sprake is van een door mij verrichte toestemming - ook
geen mondelinge toestemming - welke nodig is om een overeenkomst tot stand
te doen komen, beschouw ik de door u toestuurde rekening als ongevraagd.
Zolang u niet slaagt een bewijs van mijn toestemming te verschaffen, zal ik
mij niet gebonden achten aan het contract en niet verplicht zijn u iets te
betalen.

Hierop krijg ik als reactie dat ik akkoord ben gegaan met hun voorwaarden, en dat ik het pakket naar mij verzonden is...

Tevens heb ik geen goed gevoel over dit hele gebeuren, er zijn zoveel klachten over dit bedrijf...

Ik wil geen mails/post meer ontvangen, van zowel gratis-scheerset.nl niet, als het incassobureau.
Zoals boven beschreven; ik heb GEEN toestemming gegeven voor dit product, en heb NOOIT wat ontvangen.
Ik wil dat dit opgelost wordt...

Online Product Service
    Beste Desi, wij hebben u een aanbieding gedaan en deze heeft u geaccepteerd door op aanvragen te drukken. Zodoende hebben wij een overeenkomst en dient u te betalen.
    Online Product Service
    U hoeft echter in dit geval niet te betalen omdat u de zending nooit hebt ontvangen. Niet vanwege het feit dat de overeenkomst niet geldig is.
    Reactie over de 1e reactie:
    Nogmaals, ik heb NIKS geaccepteerd, heb niet op AANVRAGEN geklikt, ik word hier ontzettend boos van....... Wij hebben geen overeenkomst, en ook nooit een overeenkomst gehad....U geeft in de 2e reactie aan dat ik niet hoef te betalen:
    Kan ik dat zwart op wit krijgen, zodat ik niet meer lastig gevallen wordt door incassobureaus?
    Ik verwacht dat het hierna opgelost & geregeld is... En dat ik niks meer verneem van jullie diensten.
    Beste Desi,
    Bij deze een bevestiging dat u geen openstaande rekening meer bij ons heeft.

DS

Ook een klacht indienen over Online Product Service?