Klacht Online Product Service: Ongewenste zendingen

Klachtnummer
# 74769
Gebruiker
Driss
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs een gratis proefpakket besteld waarbij slechts € 1,95 was voor verzendkosten. Inmiddels blijkt Online Product Service daar via de achterdeur een abonnement van gemaakt te hebben. Maandelijkse toezending en int per/mnd € 12,95.Ik wil alles retour sturen.

De oplossing

Onmiddelijk van het contract af en stoppen met de zendingen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik heb u afgemeld. U zult geen zendingen meer ontvangen

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen