Klacht Online Product Service: ongewild abonnement

jasper

ik heb een tijdje geleden condooms besteld voor 1,95 euro. nu schijnt hier uiteindelijk een abonnement achter schuil te gaan waar ik nooit over ben ingelicht en waar ik ook totaal niet op zit te wachten, nu heb ik online product service al gemaild maar het email adres klopt niet want ik krijg een mailtje dat t verzenden niet gelukt is, ik heb het zelfde emailadres gebruikt als waar zij mij me hebben gecontacteerd. ik wil heel graag af van dit abonnement, ik ga namelijk niet zomaar ongewild iedere maand 12,95 naar dit bedrijf over maken. ik hoop dat ik hier mee geholpen kan worden.

ps ik heb trouwens het nieuwe pakket condooms (het is de 2e zending) al retour gestuurd maar ik heb aleen mailtje van ze gehad dat ik voor 31 october moet betalen, nou dat ga ik dus mooi niet doen.

ik wil van dit abonnement af want ik heb er niet om gevraagd en ben ook nergens over ingelicht

Online Product Service
    Beste Jasper, je bent afgemeld van onze dienst. We hebben ook de zending retour ontvangen. Let er wel op dat je nu 12,95 extra moet betalen voor het proefpakket.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?