Klacht Online Product Service: Ongewild vast aan contract condoom contract

Klachtnummer
# 66242
Gebruiker
Bubbeaux
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Laatst zag ik op Facebook een reclame van eenmalig 10 gratis condooms. Dit leek mij wel betrouwbaar omdat het via Facebook was. Een paar dagen later kreeg ik netjes 10 gratis condooms (exclusief verzendkosten) in de brievenbus. Ik was hier erg blij mee. Tot vandaag. Vandaag kreeg ik namelijk weer 10 condooms binnen en is er een automatische incasso gedaan. Dit stond dus in de algemene voorwaarden. Nu zit ik maandelijks aan dit abbonement vast, omdat het voor de gewone consument niet duidelijk genoeg vermeld is. Ik heb het idee dat veel mensen hierdoor getroffen zijn. Ik voel me opgelicht en wil dit abbonement zo snel mogelijk stopzetten, omdat ik hier niet op uit was.

De oplossing

Ik hoef geen compensatie voor de levering van 10 durex condooms waar ik de volle lading over heb betaald. Ik had zelf beter de algemene voorwaarden moeten lezen, maar ben er wel van overtuigd dat dit bedrijf zeer misleidend te werk is gegaan. Daarom vraag ik dit bedrijf om zo spoedig mogelijk dit contract stop te zetten, zodat het tot een goed einde kan komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, je bent per direct afgemeld.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen