Klacht Online Product Service: ongewilde afschrijving

Klachtnummer
# 80752
Gebruiker
tuinstoel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via een actie voor 1,95 (alleen verzendkosten) condooms besteld. Na een vervolg pakket werd er ongevraagd 12,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik ben nooit akkoord gegaan met een abonnement . De website kan ik niet bereiken. Er zijn meer dan 500 klachten over Online Product Service. Ik zou graag per direct mijn 'abonnement' opzeggen, en mijn geld terug gestort krijgen.

De oplossing

Ik zou graag per direct mijn 'abonnement' opzeggen, en mijn geld terug gestort krijgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen