Klacht Online Product Service: Online product service

timvans

Wanneer je de namen Gratis-condooms.nl en Online Product Service intoetst op Google vallen direct de links met klachten op. Het is namelijk een veel voorkomend probleem en een walgelijke manieren van zakendoen door deze organisaties.
Toen ik ontdekte dat de condooms helemaal niet gratis zijn, omdat een mail van Online Product Service mij vertelde dat nog een bedrag opstond, was ik 'blij' om te zien dat vele individuen hun ervaringen op het web hadden gezet. Door de vele klachten is het misschien een idee om hier wettelijk een eind aan te maken, dus door de politiek op te zoeken. Maar dat is nu even een andere zaak..
Want een tweede lading condooms is ontvangen en ik diende opnieuw geld over te maken. Dat het om een abonnement ging, is nergens aangegeven. Op het internet las ik dat het in de AV staat, maar dit is wettelijk niet toegestaan en tevens een kinderachtige manier om landgenoten geld afhandig te maken.
Een incasso heb ik laten storneren en ik wil uit jullie systeem.

Ik wens dat ik uit het systeem van deze bedrijven ga. Ik ben bereid om de tweede ronde van condooms te retourneren, maar van mij krijgen zij geen rooie cent meer.

Mochten zij hier toch naar verlangen, dan ben ik geneigd om juridische stappen te ondernemen en/of naar de media te stappen. Met mijn connecties moeten deze zaken geen enkele probleem vormen, dus de keuze is aan jullie.

Online Product Service
    Beste Tim,Wij sturen u een mail om tot een oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?