Klacht Online Product Service: Onrechtmatige incasso

Klachtnummer
# 79331
Gebruiker
marienaan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg tot mijn schrik laatst een brief via de post dat ik onmiddellijk een rekening moest betalen omdat er anders een incassobureau ingeschakeld zou worden.

Ik weet niet waar deze rekening vandaan komt, ik denk van een gratiscondooms.nl abonnement wat onder water afgesloten is?
Hoe dan ook, ik heb deze rekening betaald om erger te voorkomen maar zou graag per direct uitgeschreven willen worden uit jullie klantenbestand.
Ik heb nooit bedoeld een abonnement af te sluiten dus wil hier dan ook zo snel mogelijk vanaf.

Ik heb deze tekst ook via de mail gestuurd maar krijg hier geen reactie op.
Met vriendelijke groet,

De oplossing

Onmiddelijke uitschrijving uit het klantenbestand.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Marien, u bent afgemeld. U zult géén zendingen meer ontvangen van ons.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen