Klacht Online Product Service: Onterecht afschrijven

Klachtnummer
# 65350
Gebruiker
Hadilin
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik heb niks van deze bedrijf gekregen,maar toch wordt 12,95 van mijn rekening af,
en dat is ook voor mijn vrouw,dus 2 keer afgeschven 2 maanden lang,en weet ik niet hoe moet dat stoppen,heb deze site niet waar ik kan opzeggen!
Ik heb mijn bank gebeld om gelijk de machtging stoppen,
Dat is de enige wat ik kan doen ,de rest weet ik niet?!!!

De oplossing

Ik wil dat deze site gelijk voor mij en mijn vrouw opzeggen,en halen onze namen van hun bestelsysteem uit.

4 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, u heeft vandaag al telefonisch contact gehad met mijn collega en ik heb begrepen dat de zaak is afgehandeld.
  2. Auteur
    Hadilin
    Datum
    ik heb contact gehad met online product service en de probleem opgelost.
  3. Auteur
    Hadilin
    Datum
    Hellaas hebben ze weer een betaling gestuurd naar mij toe,ik vind hele rare ik heb wel een bevesteging ontvangen van afmelding en toch paar dagen later betaling sturen!!!?wat is dat nou??
  4. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, deze email stond waarschijnlijk al klaar in het systeem. U heeft namelijk geen openstaande betalingen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen