Klacht Online Product Service: Onterecht automatische incasso!

Klachtnummer
# 66721
Gebruiker
K.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zoals ik ondertussen al veel heb gelezen heb ik ook voor alleen 1,95 verzendkosten 10 gratis condooms aangevraagd. Ook ik kreeg steeds opnieuw condooms thuis gestuurd maar retour sturen heeft geen zin. Ze schreven zomaar geld van de rekening en heb dit terug geboekt. Ondertussen heb ik al een aanmaning in de bus dat ik 7,95 moet betalen maar ben niet van plan dit te doen. Per telefoon zijn ze niet te bereiken!

De oplossing

Stoppen met deze onzin! Ik wil niets meer ontvangen en niets betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik heb je afgemeld.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen