Opgelost door Online Product Service: Onterecht geld afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114214
Gebruiker
Sergiy
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Zoals elk ander consument heb ook ik een proefpakket besteld en daarbij alleen de verzendkosten betaald. Bij aanvraag stond niet vermeld dat dit een abonnement betreft en dat navolgend op het proefpakket meerdere automatisch gegenereerde pakketjes zullen worden bezorg. Tevens is er middels automatische incasso € 12.95 van mijn rekening gehaald niet wetende dat dit de online service product (condooms) betreft.

De oplossing

Ik wil dat het abonnement per direct word stop gezet en dat er vanaf heden 16 juni 2015 geen geld middels automatische incasso van mijn rekening word gehaald. Ik verzoek Online Producten Service voor mij een manier om gratis terugkeer van de laatste twee pakketjes, die werden ontvangen binnen de laatste twee maanden. Ik beweren terug te krijgen van de hoeveelheid laatste twee incasso gemaakt door Online Producten Service van mijn bankrekening. Vanaf 16 juni 2015 geen pakketjes meer naar mij worden verstuurd (en nogmaals: dat er geen geld middels automatisch incasso van mijn rekening word gehaald)

5 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Sergiy,
    Allereerst bent u afgemeld en zult u dus geen producten meer van ons ontvangen.
    Verder kunt u uw laatste pakket kosteloos aan ons retourneren door uw eigen gegevens op het pakket door te strepen en er 'retour afzender' op te zetten en het dan op de postbus te gooien.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Sergiy
    Datum
    Bedankt!
    M.v.g.,
    Serge
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Geen probleem, zou u nu de klacht voor ons kunnen sluiten?
  4. Auteur
    Sergiy
    Datum
    Ja, klopt
  5. Auteur
    Sergiy
    Datum
    Spoed reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sergiy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?