Klacht Online Product Service: onterecht geld afschrijven na proefpakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 102506
Gebruiker
adrie
Datum
12 reacties

Details

De klacht

heb ons aangemeld voor eenmalig tegen verzend kosten een proefpakket condooms te ontvangen. Na het niet opzeggen wordt er dus diverse malen €12.95 afgeschreven terwijl je daar geen toestemming voor hebt gegeven ..... pakketje via normale post retour afzender gestuurd maar nog steeds geen geld terug gehad.

De oplossing

stoppen met zenden en van de laatste 3 zendingen die we via post hebben retour afzender gestuurd ons geld terug gestort krijgen

12 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Adrie,
    U bent afgemeld en zult dus geen producten meer ontvangen.
    Verder kunt u geen 3 pakketten aan ons retourneren i.v.m. onze 14 dagen retour regeling. Ze moeten dus binnen 14 dagen aan ons retour gestuurd worden.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    adrie
    Datum
    beste Johan van online products
    ik heb het adres van mijn zoon doorgekrast en dit pakket retour afzender gedaan via de brievenbus ..ik ga er dus vanuit dat jullie de pakketjes gewoon retour hebben gehad .
    m.v.gr
    Adrie
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Adrie, wij hebben deze zendingen retour ontvangen en bij deze is alles afgehandeld.
  4. Auteur
    adrie
    Datum
    Dank jullie wel voor de reactie
    zie dan ook graag de afgeschreven bedragen terug verschijnen op mijn rekening
    gr
    Adrie
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Adrie,
    Als het goed is is alles nu afgehandeld, zou u de klacht voor ons kunnen sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  6. Auteur
    adrie
    Datum
    beste Johan, heb net op mijn rekening gekeken en zie nog niet dat er iets terug gestort is .... terwijl wij wel de pakketjes retour hebben gestuurd .zoals je kunt begrijpen zal ik de klacht pas sluiten als de 3 x 12.95 terug is gestort mvgr Adfrie (vr, 10/04/2015 - 21:33)
  7. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Adrie,
    Het ging om 1 maal 12.95, zoals wij hierboven hebben vermeld kunnen wij alleen pakketjes accepteren die binnen 14 dagen zijn geretourneerd. Hiervan kan maximaal in 1 geval sprake zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  8. Auteur
    adrie
    Datum
    beste Johan ,
    ik heb 3 x een pakketje terug gestuurd via de post in onze supermarkt naar retour afzender .... en verwacht dan ook netjes 3 x ons geld retour.......... geen geld retour betekend ook niet afsluiten van de klacht met vriendelijke groet Adrie
  9. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Adrie,
    Zoals ik al 3 keer vermeld heb accepteren wij alleen pakketten die binnen 14 dagen vanaf de afleverdatum retour gestuurd zijn. Dit is maar in 1 geval van toepassing. De rest die u heeft retour gestuurd kunnen wij niet weer doorverkopen en had u ook niet (zoals vermeld) terug hoeven sturen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  10. Auteur
    adrie
    Datum
    beste Johan,
    ik zie dat er nu 1 x 12.95 terug gestort is.
    als dat jullie richtlijn is dan moet ik helaas daar mee akkoord gaan. Wat ik dan wel verwacht van jou dat de 2 pakketjes waar ik dus 2 x 12.95 heb betaald alsnog van je ontvang.
    als ik deze 2 pakjes weer heb ontvangen zal ik de klacht afsluiten .
    groetjes
    Adrie
  11. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Adrie,
    Hier heeft u inderdaad recht op, ik zal deze zendingen naar u toe laten komen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  12. Auteur
    adrie
    Datum
    klacht is afgesloten maar niet naar behoren is onze eigen mening en dat door de kleine regeltjes... wij hebben netjes de pakjes retour gestuurd maar niet direct per mail gereageerd en daardoor krijgen we niet al ons teveel afgeschreven geld terug. best jammer vinden wij zelf omdat we maar toestemming hebben gegeven voor een eenmalige afschrijving in de verzend kosten..om van alle gezeik af te zijn toch nog de 2 betaalde pakjes ontvangen en daarmee is de klacht gesloten mvgr
    Adrie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
adrie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen