Klacht Online Product Service: Onterecht incasso - onmiddellijk stopzetten incasso

Klachtnummer
# 80654
Gebruiker
Andy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij dien ik een klacht in tegen het onterecht incasseren van €12,95 van mijn rekening. Ik heb alleen een proefpakket per post ontvangen daarna niets meer. Geen bevestiging van enige bestelling dan wel email met algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden dienen aan de client ter beschikking worden gesteld op moment van afsluiten contract. Deze heb ik echter nooit ontvangen.

Ik wil met onmiddellijke ingang jullie incasso stopzetten daar ik mij niet wens te abonneren op enige zending. Daarnaast heb ik eenmalig twee maanden geleden iets ontvangen daarna niet meer.

De verdere afhandeling van mijn klacht cq verzoek draag ik aan u over. Graag ontvang ik een bevestiging dat ik uitgeschreven ben uit uw systeem.

Met vriendelijke groet,

J.M. Martina

De oplossing

Onmiddellijke opzegging van enig abonnement. Opzegging van enige incasso.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen