Klacht Online Product Service: onterecht incasso en wil graag te veel geboekte betalingen terug

Diepezucht

In 2014 ik een proefpakket van scheermesjes aangevraagd, hiervoor hoefde ik alleen maar de verzendkosten te betalen. Ik kreeg geen verdere informatie of voorwaarden nadat ik de bestelling voor het proefpakket had gedaan ook bij levering kreeg ik geen verdere informatie/voorwaarden. Hierna volgden vervolgzendingen tot 2018 dacht ik dat dit een verplichting was, totdat mijn zus mij er op aanwees dat dit geen verplichting is en dat ik, zo blijkt, eigenlijk nooit had hoeven te betalen. eind mei heb ik bericht gedaan voor afmelding voor iets waar ik blijkbaar nooit officieel voor aangemeld stond. In de brief heb ik laten weten per 1 juli direct te worden afgemeld, omdat ik nooit geen informatie en dus ook geen voorwaarden had ben ik van uit gegaan dat ik een maand van te voren mij kan afmelden. Toch zijn er daarna nog afschrijvingen geweest die ik zelf terug geboekt hebt. Nu krijg ik brieven van het incasso bureau hoek en partners en eisen dat ik van ik dacht augustus en september alsnog betaal. Ook blijkt dat het bedrijf alsnog na mijn afmelding een afschrijving heeft gedaan, dat niet alleen, ook hebben zij in de afgelopen vier jaar onterecht vijf maal extra afschrijvingen geboekt. Ik heb dit uitgezocht aan de hand van mijn bankmutaties nadat ik hier en daar niet al te zuivere berichten las over online product service. Ook ben ik er dit jaar, mede door mijn zus, erachter gekomen dat ik eigenlijk nooit voor de vervolgzendingen heb hoeven te betalen omdat ik daar niet expliciet mijn toestemming voor gegeven heb. Over het onderwerp vervolgzendingen is blijkbaar een paar geleden zelfs een zaak geweest en daarover heeft een rechter uitgesproken dat als er toestemming van de klant nodig is wilt een bedrijf over gaan naar vervolg zendingen.

Ook heb ik nooit een bevestiging gehad dat ik mij voor vervolg zendingen heb aangemeld.
Voor nu laat ik al die afschrijvingen vanaf 2014 voor wat het is maar ik wil wel die z'n 5 maal te veel aan afgeschreven bedragen terug. Ik heb al bezwaar geschreven naar hoek en partners dat ik het niet eens ben met dat ik alsnog moet betalen nadat ik mezelf al had afgemeld en dat ik vind dat het bedrijf online product service mij het teveel afgeschreven bedrag moet terug betalen. Volgens hoek en partners moet ik gewoon betalen want volgens hen ben ik akkoord gegaan de voorwaarden die ik nooit heb gehad, gezien en gelezen.

Dat online product service de incasso van me afhaalt en dat zij de onterechte te veel geboekte betalingen van de afgelopen vier jaar terug betalen.