Klacht Online Product Service: Onterecht incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 80479
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb EENMALIG condooms besteld voor alleen verzendkosten van €1,95 op gratis-condooms.nl
Vandaag werd er ineens €12,95 afgeschreven, waar ik geen toestemming voor gegeven heb. Ik heb een terugboeking aangevraagd en Online Product Service laten blokkeren.
Schandalig dat er een 'gratis' product wordt geleverd maar er stiekem ruim een maand na aankoop een incasso wordt uitgevoerd. Pure misleiding. Bovendien heb ik niet eens een tweede zending ontvangen waarvoor een extra bedrag betaald zou kunnen moeten worden...

Gewenste oplossing

Ik wil de €12,95 terug, en zou graag bevestiging willen hebben van Online Product Service dat de zaak hiermee afgesloten is. Ik wil geen verdere leveringen, betalingen of wat dan ook te doen hebben met dit 'bedrijf' na mijn terugboeking.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Mijn klacht is niet behandeld door klachtenkompas...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen