Klacht Online Product Service: onterecht leveren en afschrijven

Brugs

10 gratis durex condooms besteld voor alleen de verzendkosten, wordt er een maand later ineens nog een pakketje afgeleverd en is er 12.95 euro afgeschreven van onze rekening. Erachteraan gebeld, de dame aan de lijn geeft aan: dit kon u zien op de site...dat u elke maand nieuwe krijgt en moet betalen.... Ten eerste is mijn man helemaal niet op die site geweest voor het bestellen maar achter een of andere enquete aan en ten tweede hebben we nooit hiervan een bevestiging gehad, zowel niet via de mail of wat dan ook. Dit zijn gewoon misleidende praktijken waar zoals ik lees heel veel mensen over klagen. We hebben het bedrag laten storneren en wensen geen enkel iets meer te krijgen danwel te laten afschrijven!

We willen niks meer van jullie krijgen of afgeschreven hebben (dus van het nooit afgesloten contract af) Ook geen gedoe over het gestorneerde bedrag met dreigbrieven om te betalen etc. Jullie hebben niet conform de wet gehandeld. We hebben nooit een bevestiging van dit gekregen.

Online Product Service
    Beste klant,
    Ik zie dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad en alles is afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?