Klacht Online Product Service: onterechte aanmaning

Klachtnummer
# 73581
Gebruiker
Geerman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een keer gratis condooms besteld voor 1,95, ik heb het bedrag meteen de zelfde dag nog betaald.
Ik kreeg toen een mail dat ik het bedrag van 1,95 nog moest betalen ik heb toen heen en weer gebeld voor die 1,95.
Toen bleek het in orde te zijn kreeg ik kort erna weer een mail van 12,95 die ik moest betalen dus ik weer bellen bleek het ze te zijn omdat ik gestopt was om meerdere verzendingen te ontvangen een boete zou krijgen.
Dus ik zei nou stuur ze dan nog maar een keer en heb tot op heden nog steeds niks gekregen maar wel een aanmaning van de incassobureau van Hoek & partners.
Van 12,95 die ik binnen 2 weken moet betalen.
Ik snap hier werkelijk niks van.
Wie hebben ze nog meer opgelicht.

De oplossing

Dat ze de gegevens na kijken zodat ze zien dat ik ze niks schuldig ben.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,We hebben u een email gestuurd met uitleg.Met vriendelijke groet,Mariska
    Klantenservice online product service

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen