Klacht Online Product Service: Onterechte automatische incasso en toezenden van artikelen waar geen opdracht toe gegeven is.

nickel

De afgelopen 2 maanden is er 2x 12,90euro van mijn rekening automatisch geïncasseerd. Hiertoe heb ik geen opdracht gegeven.
Daarnaast heb ik een product toegestuurd gekregen waar ik eveneens geen opdracht voor gegeven heb.

Vorige maand was het niet 123 helder.
Deze maand heb ik de rekening laten blokkeren, de bedragen gestorneerd en per mail laten weten dat dit om onrechtmatige handelingen gaat.
Daarnaast heb ik de zending per ommegaande geretourneerd.

Dat het toesturen van producten die niet besteld per direct te stoppen.
Daarnaast is het niet meer mogelijk om automatisch te incasseren.
De betalingsherinnering die ik vandaag per mail gestuurd heb is ten onrechte verstuurd.
Ook hier dient per direct mee gestopt te worden.

Online Product Service
    Beste Nicole,
    Wij hebben uw producten hier nog niet ontvangen. Dit kan te maken hebben met de kerstdrukte. Zodra wij uw pakketten binnen hebben zal alles worden afgehandeld.
    nickel
    Goede dag,Vandaag heb ik wederom een aanmaning ontvangen. Op deze aanmaning heb ik een reactie gestuurd en ook op de reactie van afgelopen zaterdag heb ik een reactie gestuurd. Online Product Service geeft aan dat het verplicht is om een vervolg set af te nemen. Hier is niet over gecommuniceerd. Ze gaan dan ook verder niet in op het tenonrechte gebruik maken van gegevens en het doen van een automatische incasso waartoe ik geen opdracht heb gegeven.
    Online Product Service
    Beste Nicole,
    Het is zeker niet verplicht om de vervolgzending af te nemen, echter is het zo dat wanneer dit niet gebeurd wij het proefpakket niet voor 1.95 aan kunnen bieden. Dan wordt het proefpakket de normale prijs van 12.95.
    Bedankt voor de reactie.
    Wat mij bevreemd is dat ik hier in de klachtenkompas andere antwoorden krijg dan bij uw klantenservice.
    Ik vind namelijk dat uw voorwaarde misleidend is. Er was sprake van een gratis zending waarbij ik enkel 3,90 verzendkosten moest betalen. Ik heb helemaal niets gezien over de vervolgpakketten. Daarnaast heb ik u nimmer toestemming gegeven automatisch van mijn rekening te incasseren.
    Maar ik wil tot een oplossing komen.
    nickel
    De klachtstatus is verlopen.
    Na de laatste reactie op 4 januari van mij heb ik niets meer gehoord. Tot vandaag 9 april. Ik krijg een dreigende laatste aanmaning. Een betaaltermijn van 14 dagen.
    Kennelijk verwachten zij dat je maar betaalt om er van af te zijn.
    Onbegrijpelijk dat dit maar door kan blijven gaan!

nickel

Ook een klacht indienen over Online Product Service?